I ran this thru Google Translator here what we got gang:
wie anders dink dat dit 'n groot geskik is vir ons program. vra maar net .. Ek dink this.so dra net saam met my mede vol fans .. ons het 'n qb dat reguardless van wat dit gaan wees sal speel hul eerste wedstryd as 'n voorgereg in trhe NCAA. so ek dink dit reguardless van hulle speel Wes-ky austin peay of Oregon in die eerste paar wedstryde .. sonder 'n ervare qb en selfs met daardie o-lyn dat ons het heen en selfs kom met die wideouts Hulle het kom in en het b4 .. TENN is nou eers in staat wees om uit te voer van die sokker effectively.i dink ons ​​almal weet hierdie .. maar met m.lane, en die ander ouens en selfs as jy gooi in lee i dont dink dat enige van die ouens sal 'n onmiddellike impak omdat ons almal weet dat die baan en die maatskappy is te stadig ... ons weet almal dat .. i dont sien lee wat vinnig genoeg myself .. net sê .. maar nou verver is vinnig en het bewys homself in die SEC by rooibruin en sal vir seker mae 'n impak genoeg sodat die spel kan gaan kry .. dit is natuurlik afhangende van o-line spel groot ook nou. so ek sê hierdie .. afrigter jones moet regtig oorweeg om in verver!! wie anders instem .. i dont sien gebeur dit al .. dont dink afrigter wil selfs dit oorweeg .. sê maar net GBO